Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз
опитування громадян-відвідувачів Южноукраїнського міського суду Миколаївської області проведеного 10-13 грудня 2013 року.
З метою здійснення аналізу стану незалежності, неупередженості та доступності правосуддя у Южноукраїнському міському суді Миколаївської області, вирішення проблемних питань і удосконалення діяльності суду, для підвищення прозорості та ефективності його роботи й утвердження поваги в суспільстві до суду, для знаходження можливості використання отриманих результатів у створенні передумов для всебічного врахування думки громадян та визначення шляхів подолання існуючих проблем з 10 грудня 2013 року по 13 грудня 2013 року проведено анкетне опитування громадян-відвідувачів Южноукраїнського міського суду Миколаївської області
З метою інформування громадськості про заплановане опитування громадян Южноукраїнським міським судом Миколаївської області 10 грудня 2013 року на веб-сторінці суду та інформаційному стенді у приміщенні суду розміщені відповідні оголошення.
Згідно з планом проведення опитування громадян – відвідувачів суду, протягом 10-13 грудня 2013 року всім відвідувачам суду відповідальний представник апарату суду пропонував заповнити анкети.
Аналіз результатів опитування громадян–відвідувачів суду показав наступні результати: усього в опитуванні взяли участь 27 громадян – відвідувачів суду, які вважають, що робота суду в цілому здійснюється на достатньому рівні.
Так, 78% опитуваних оцінила позитивно зручність умов перебування в суді; 77% задоволені якістю та доступністю інформації; 55% визнали організацію роботи суду ефективною; 85% та 74% вважають працівників суду і суддів коректними та ввічливими; 70% респондентів підтвердили, що суд при розгляді їхньої справи був незалежним, неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд.
Відвідувачам суду було запропоновано також зазначити яким було їх враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваним, на що отримано такі відповіді: «кращі, ніж очікував» зазначили 22% респондентів, «відповідають очікуваним» – 48%, «гірші, ніж очікував» – 8 %, та 22% респондентів не змогли визначитися з відповіддю.
10 респондентів чи 37 % від кількості респондентів, які користуються веб-сайтом суду, вказали, що вони задоволені рівнем його інформаційного наповнення, 4 респондента чи 15 % частково задоволені, а 13 респондентів чи 48 % - веб-сторінкою суду не користуються.
На питання щодо зручності отримання від суду текст судової повістки в електронній формі за допомогою SMS-повідомлення та/або тексти судових рішень в електронній формі за допомогою системи «Електронний суд» на веб-порталі судової влади України 16 респондентів чи 59 % дали позитиву відповідь («скоріше так» та «так»), 7 респондентів (26%) відповіли «скоріше ні» та «ні», 3 респондентам було важко визначитися з відповіддю, а один респондент на дане питання взагалі не відповів.
Переважна більшість респондентів 27 чи 89 % вказали що графік прийому громадян в суді є зручним.
Підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи у Южноукраїнському міському суді Миколаївської області здійснюється в цілому на належному рівні. Разом з тим, дане анкетування дозволило виявити і окремі проблемні організаційні моменти в діяльності суду, які будуть ураховані в подальшій роботі суду.
Керівник апарату суду А.В.Віник