flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Опитування громадян I півріччя 2016 року (в рамках проведення комплексного оцінювання роботи суду)

 4.3. МОДУЛЬ «ЗАДОВОЛЕНІСТЬ РОБОТОЮ СУДУ ГРОМАДЯНАМИ - УЧАСНИКАМИ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ»

Щоденник консультанта з анкетування громадян

Дата періоду анкетування

Кількість громадян , запрошених до анкетування

Кількість громадян, що заповнили анкети

Кількість відмов

Кількість заповнених анкет

Кількість валідних анкет

Кількість бракованих анкет

1

25.05.16-31.07.16

70

50

20

50

49

1

   

Виконавці дослідження:

Віник А.В., Чернуха І.О., Кутняк Т.В., Величко О.Ю.

Результати опитування:

В опитуванні приймали участь 50 громадян, з яких 6 % (3 з 50) респондентів віком від 18 до 25 років; 42 % (21 з 50)  респондентів віком від 26 до 39 років;  36 % (18 з 50) респондентів віком 40 до 59 років; 16 % (8 з 50)  респондентів віком від 60 років і старше.

            Респонденти, які проходили анкетування: 35 представляють себе, що складає  70 %; представляють іншу особу  - 9 респондентів, що складає 18 %; до категорії інше - 6 респондентів, що становить 12 % від загальної кількості опитаних.

            В розділі " Якість роботи суду "

            На запитання №3: Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1- дуже погано, 5-відмінно): 6 % (3 з 50-ти) оцінили на "3"; 20% ( 10 з 50-ти) оцінили на "4"; 66 % (33) оцінили на "5"; 8% (4) оцінили "Важко сказати".

            На запитання №4: Оцініть будь ласка, умови перебування громадян у суді з точки зору зручності та комфортності, та з урахуванням таких аспектів, як: достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами, тощо.

Оцінили 6% (3 з 50) респондентів  стан "Задовільно"; 44% (22 з 50) зазначили "Добре"; 42% (21 з 50) оцінили стан "Відмінно"; 8% (4 з 50) оцінили стан "Важко сказати".

            На запитання №5: Оцініть будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням таких аспектів як: наявність інформаційних стендів; наявність зразків документів та порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті, тощо.

Оцінили 4% (2 з 50) респондентів "Задовільно"; 44% (22 з 50) зазначили "Добре"; 40% (20 з 50) оцінили "Відмінно"; 12% (6 з 50) респондентів відповіли "Важко сказати".

            На запитання №6: Оцініть будь ласка своєчасність судового розгляду з урахуванням таких аспектів як:  дотримання строків розгляду справ; вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо.

Оцінили 4% (2 з 50) респондентів станом "Незадовільно"; 6% (3 з 50) зазначили " "Задовільно"; 30% (15 з 50) оцінили "Добре"; 40% ( 20 з 50) оцінили "Відмінно"; 20% (10 з 50) зазначили "Важко сказати".

            На запитання №7: Оцініть, будь ласка, виконання своїх обов'язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як: старанність та сумлінність; бажання допомогти;- відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду; форма одягу, тощо.

Оцінили 2% (1 з 50)респондентів станом "Незадовільно"; 8% (4 з 50) зазначили "Задовільно"; 30% (15 з 50) оцінили " Добре"; 52% (26 з 50) оцінили "Відмінно"; 8% (4 з 50) оцінили "Важко сказати".

            На запитання №8: На ваш погляд, чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів суду коректно та ввічливо? "Ні" відмітили 2% (1 з 50) респондента; 10% (5 з 50) зазначили "Скоріше ні"; 78% (39 з 50) респондентів відмітили "Так"; 10% (5 з 50) зазначили "Важко сказати".

            На запитання №9: На ваш погляд, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо? "Скоріше так" відповіли 10% (5 з 50) респондентів; 62% (31 з 50) зазначили "Так"; 20% (10 з 50) відповіли "Важко сказати"; 8% (4 з 50) зазначили "Не беру участі в судових провадженнях".

            10. Для респондентів, чиї справи вже завершено:

            На запитання №11: На ваш погляд, чи був суд при розгляді Вашої справи незалежним та неупередженим? 54% (27 з 50) зазначили "Так";  6% (3 з 50) зазначили "Ні"; 2% (1 з 50) зазначили "Скоріше так"; 20% (10 з 50) зазначили "Важко сказати"; 18% (9 з 50) респонденти у яких справи не завершені тому і не має відповіді.

            На запитання №12: Чи вважаєте Ви, що Вам був забезпечений справедливий судовий розгляд? 2% ( 1 з 50) респондентів відповіли "Ні"; 60% (30 з 50) зазначили "Так"; 20% (10 з 50) зазначили "Важко сказати"; 18% (9 з 50) респонденти у яких справи не завершені тому і не має відповіді.

            На запитання №13: Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? 44% (22 з 50) зазначили "Так"; 12% (6 з 50) зазначили "Ні"; 26% (13 з 50) зазначили "Немає відповіді"; 18% (9 з 50) респонденти у яких справи не завершені тому і не має відповіді.

            На запитання №14: Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати це рішення? 20% (10 з 50) респондентів відповіли " Так"; 24% (12 з 50) зазначили "Ні"; 32% (16 з 50) зазначили "Немає відповіді";  24% (12 з 50) респонденти у яких справи не завершені тому і не має відповіді.

            На запитання №15: Якщо Ви вже ознайомилися з текстом рішення, будь ласка, вкажіть, чи було рішення викладено доступною для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обґрунтованим? 4% (2 з 50)  респондентів відповіли " Скоріше так"; 46% (23 з 50) зазначили "Так"; 12% (6 з 50) зазначили "Важко сказати"; 18% (9 з 50) зазначили "Ще не ознайомилися з текстом рішення"; 20% (10 з 50) респонденти у яких справи не завершені тому і не має відповіді.

            На запитання №16: Ваші побажання та пропозиції: Респонденти бажають, щоб працівникам апарату суду підвищили заробітну плату та заохочували матеріально, зберегли відношення до громадян, а в загалом щоб працівники продовжували відмінно працювати. 

           Більше 50% опитаних відвідувачів відмінно оцінюють виконання суддями та працівниками  суду своїх обов'язків, бажання допомогти, відсутність помилок, ввічливість та коректність. Також більше 50% громадян вважають, що судді при розгляді справ є незалежними та неупередженими, рішення ухвалені ними є справедливими, і лише 20% респондентів збираються оскаржувати рішення ухвалені не на їхню користь.

                А серед пропозицій громадян-учасників судових проваджень переважна більшість - це підвищення заробітної плати та збереження існуючого відношення до відвідувачів.