flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У пошуках правди....

03 жовтня 2017, 09:00

У пошуках правди....

 

Южноукраїнський міський суд є органом судової влади, який  здійснює охорону прав і законних інтересів громадян, охорону правопорядку від злочинних й інших правопорушень, контроль за тим, щоб діяльність державних органів не виходила за правові межі.

Здійснюючи правосуддя, суд є незалежним від будь-якого незаконного впливу, судді здійснюють правосуддя на основі Конституції і законів України та на засадах верховенства права.

Протягом останніх тижнів в соціальних мережах з'являється інформація відносно суддів, голови суду та суду вцілому, яка не відповідає дійсності, надумана певним колом осіб, має провокативний характер, є нічим іншим як паплюженням репутації суду, тиском на судову гілку влади, що тягне за собою кримінальну відповідальність.

           

            Акцентую увагу на тому, що протягом тривалого часу певним колом осіб, а саме: представниками органів виконавчої влади, в тому числі міським головою Параконним В.К. та його однодумцями на Южноукраїнський міський суд вчиняється тиск.

            Як підтвердження та доказ цих фактів оприлюднюємо (нижче за текстом) звернення Южноукраїнського міського голови Параконного В.К. (за його підписом та підписом відповідного виконавця Миськіва С.О.) до першого заступника голови адміністрації Президента України Ковальчука В.А. та голови Служби безпеки України Грицака В.С..

            Южноукраїнський міський суд ніякого відношення не мав і не має з приводу організації діяльності і роботи правоохоронних органів, будь-то МВС чи прокуратури.

            Офіційно повідомляємо, що будь-яких кримінальних проваджень відносно бувшого міського голови Кваснєвського Є.А. в провадженні Южноуркїанського міського суду не було і на теперішній час не існує.

            Всі питання, пов'язані з неякісною роботою працівників прокуратури, на думку очільника міста, повинні вирішуватися у спосіб визначений законодавством України, а не ним та прибічником юрисконсультом Миськівим С.О., які надумують неіснуючі проблеми та настрої.

            Щодо згаданого Параконним В.К. громадянина Тофана С.С., то дійсно в провадженні суду перебуває дві кримінальні справи, одна з яких зупинена у зв'язку з розшуком останнього, друга - призначена до розгляду за правилами спеціального судового провадження (ч.3 ст.323 Кримінального процесуального кодексу України) за відсутністю обвинуваченого на 03.11.2017 р. (вперше по суті)

           

            Крім того, наголошую, що порядок розподілу справ у судах загальної юрисдикції визначається Законом України «Про судоустрій і статус суддів», процесуальним законодавством України, Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженим рішенням ради суддів України від 26.11.2010 року №30, Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженою наказом ДСА України від 27.06.2006 року №68, а з 01.01.2014 року Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженою наказом ДСА України від 17.12.2013 року №173.

            Суддя розглядає справи, одержані згідно з порядком розподілу судових справ, установленим відповідно до закону. На розподіл судових справ між суддями не може впливати бажання судді чи будь-яких інших осіб.

            Персональний склад суду для розгляду конкретної справи визначається автоматизованою системою документообігу за принципом вірогідності розподілу справ під час реєстрації в суді позовних заяв, клопотань та скарг, з урахуванням наявної спеціалізації суддів, кількості розподілених судових справ, коефіцієнтів складності судових справ тощо.

           

            Факти, викладені в листі, відносно даної кримінальної справи, розподілу справ у суді,  будь-якого впливу з боку голови суду на органи досудового слідства є надуманними та такими, що не відповідають дійсності.

Ніхто, в тому числі будь-які органи влади, які не наділені відповідними повноваженнями не мають права надавати коментарі відносно судових рішень, які не набрали законної сили або відносно справ, які знаходяться в провадженні суду.

Така діяльність є нічим іншим як тиск на суд та вчинення провокативних дій направлених на дискредитацією як суддівського корпусу так і судової гілки влади вцілому.

Гілки влади в державі повинні співпрацювати між собою та діяти в межах закону і своєї компетенції, не втручаючись в діяльність один одного.

            Все вищевикладене свідчить про ціленаправлене втручання  Южноукраїнського міського голови Параконного В.К. в діяльність судових органів та відповідного тиску на суд, що є неприпустимим. На неодноразові попередження останній не реагує, що дає підстави вирішення даної проблеми в юридичному просторі у відповідності до чинного законодавства.

                                                                                             

 

                                                                                                                      Прес-служба

                                                                                  Южноукраїнського міського суду